Na naszej stronie korzystamy z cookies (ciasteczek) umożliwiających zapisywanie informacji na urządzeniu użytkownika. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności oraz opisem jak zablokować cookies. Kontynuując przeglądanie naszej strony wyrażasz zgodę na pozostawianie cookies zgodnie z Twoimi bieżącymi ustawieniami przeglądarki.

Zezwalaj
Wprowadź minimum 3 znaki

Archiwum

Numer:

1(95)2024

Maciej J. Nowak

Jacek Rudewicz, Paweł Czapliński, Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2023, 196 s.

DOI: 10.7366/1509499519508
Jacek Rudewicz, Paweł Czapliński, Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2023, 196 s.
Afiliacja:
Maciej J. Nowak: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie Wydział Ekonomiczny, Katedra Nieruchomości, ul. Żołnierska 47, 71-210 Szczecin; ORCID: 0000-0001-8149-8995; macnowak@zut.edu.pl